Vinden.nl opgenomen in netwerk van 24/7 Media Nederland

Datum nieuwsfeit: 09-08-2000

VINDEN.NL OPGENOMEN IN HET NETWERK VAN 24/7 MEDIA NEDERLAND

Rijssen, 9 augustus 2000

Vinden.NL is als premier site opgenomen in het netwerk van 24/7 Media Nederland. Dit online advertentieverkoopnetwerk brengt de Vinden.NL nationaal en internationaal onder de aandacht van mediabureaus en adverteerders. 24/7 Media Europe adviseert nationale en internationale mediabureaus en adverteerders over websites, die ingezet kunnen worden tijdens een gerichte campagne, en geeft een totaaloverzicht van de online advertentiemogelijkheden. De online advertisingmarkt groeit snel. De advertentiebestedingen op internet zullen in 2004 zijn verviervoudigd tot
24,4 miljard dollar, zo voorspelt de NewYorkse zakenbank Veronis Suhler.
Govert van Eerde, Benelux Regional Director 24/7 Media Europe: "We zijn erg blij met de keuze van Vinden.nl voor het 24/7 Media netwerk. Het is een van de betere en drukst bezochte zoekmachines in Nederland met momenteel circa
3 miljoen pageviews per maand. Door de komende substantiële uitbreiding van de 24/7 Media produkten-portfolio (oa. SMS en e-mail marketing), zijn we er van overtuigd tot een zeer vruchtbare commerciele samenwerking te kunnen komen."

Jan-Willem Tusveld, Algemeen Directeur Vinden.NL: "Het kennisniveau van 24/7 Media Nederland is voor ons van doorslaggevende betekenis geweest bij de keuze van een partner op het gebied van online advertising. Het bedrijf loopt bovendien voorop in de ontwikkeling en het kunnen toepassen van nieuwe online advertising mogelijkheden voor onder meer WAP- en SMS-applicaties. Het doel is hiervan in de nabije toekomst efficiënt gebruik te maken"

- ALGEMENE INFORMATIE -

Vinden.NL is een zogeheten meta-zoekmachine voor het nationaal en wereldwijd zoeken op internet. Wanneer een trefwoord wordt ingevoerd, worden de beste resultaten van diverse zoekmachines opgehaald. Via een geavanceerd selectiesysteem worden de resultaten gecombineerd en geanalyseerd. Overige diensten zijn onder meer Vinden.NL Live, waar de laatste zoekopdrachten van bezoekers te zien zijn, en het aanbieden van gratis internet. Partners van Vinden.NL zijn onder meer Scarlet Telecom, Ibazar, Scoot Nederland, Monsterboard.nl en Auto Trader.

24/7 Media Nederland is onderdeel van een van de grootste interactieve advertentie-verkooporganisatie ter wereld. 24/7 Media is een erkende "industry-leader" die interactieve advertentie-oplossingen aanbiedt, zoals sponsorships, e-mail marketing, e-commerce en direct marketing aan adverteerders en uitgevers op het web. De verkoopkantoren en het uitgebreide advertentie netwerk bestrijken de gehele wereld. 24/7 Media heeft in Europe
12 dochtermaatschappijen, 5 in Latijns Amerika en in totaal 21 verkoopkantoren. Als groep heeft 24/7 Media kantoren in 49 steden in 27 landen. Het advertentienetwerk vertoont meer dan 3,5 miljard advertenties per maand op meer dan 400 premium websites wereldwijd.

Voor meer informatie (

Noot voor redacties