Obragas weer hoofdsponsor Internationale Compositie Concours

Datum nieuwsfeit: 09-08-2000

Obragas weer hoofdsponsor van het Internationale Compositie Concours

Obragas - uw energiebedrijf - gelooft in mensen de kans te bieden zichzelf te ontplooien. De onderneming kan zich dan ook goed vinden in de ge-dachte achter het Internationale Compositie Concours. Dit initiatief geeft jonge talentvolle musici de mogelijkheid hun compositie voor een groot pu-bliek ten gehore te brengen. Ook het competitie-element en het internatio-nale karakter van het evenement spreekt Obragas aan. Daarom verbindt Obragas graag - voor het tweede jaar op rij - als hoofdsponsor haar naam aan het concours.

Obragas heeft de laatste jaren een diepgaande reorganisatie en cultuurverandering meegemaakt. De onderneming werd van een productgeorienteerd bedrijf een procesgestuurd bedrijf, van een semi-overheidsorganisatie een bedrijf dat in concurrentie haar producten en diensten levert. Obragas gelooft in mensen de kans te bieden zichzelf te ontplooien, gelooft in innovatie.

Jazz en het ritme van Obragas
Jazz versmelt ritme en improvisatie tot een harmonieus, esthetisch geheel. Wij zijn een organisatie die in harmonie met het ritme van de moderne tijd onze nieuwe producten en diensten als composities ten gehore brengen in com-petitie met andere energiebedrijven binnen en buiten Nederland. Dit doen wij met succes en overtuiging. Obragas is een levende, lerende en, ja, een swingende organisatie.
Waar en Wanneer

Het Concours, een must voor de echte jazz liefhebber, vindt plaats op woensdag 9 en donderdag 10 augustus 2000 in de Raadszaal van het Kas-teel Helmond. De prijsuitreiking vindt plaats op vrijdag 11 augustus tijdens de officiele opening van het Jazzfestival.