Politieberichten Friesland

Datum nieuwsfeit: 10-08-2000

Politiebericht Friesland: Friesland 10-08-2000 Politieberichten van 9/8 (13.00 uur) t/m 10/8 (07.00 uur)

Ternaard: eenzijdig ongeval
Woensdag omstreeks 11.00 uur reed een bestuurder van een personenauto, een 63-jarige inwoner uit Wierum, over de Nesserwei. Toen hij een pepermuntje wilde pakken, verloor hij de macht over het stuur en kwam met zijn auto in de sloot naast de weg terecht. De bestuurder is door omstanders uit de auto gehaald en naar huis gebracht.

Stiens: winkeldiefstal
Woensdag omstreeks 16.30 uur werd een 28-jarige inwoner uit Leeuwarden op heterdaad betrapt bij het stelen van een makreel. De man ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen