Bijeenkomst over risicomanagement model voor architecten

Datum nieuwsfeit: 10-08-2000
Bond van Nederlandse Architecten

Risicomanagement voor architecten
Leidraad en bijeenkomst

Architecten zullen in toenemende mate met risicomanagement te maken krijgen. De toename van claims, bedreiging van imago en andere maatschappelijke en bedrijfsecomische ontwikkelingen nopen daartoe.

In juni hebben alle bij de BNA aangesloten bureaus de "Leidraad risicomanagement model voor architecten" ontvangen.

Bij voldoende belangstelling wordt dit najaar een bijeenkomst over het onderwerp risicomanagement georganiseerd. De bijeenkomst heeft, net als de publicatie, tot doel architecten te helpen bij de toepassing van risicomanagement binnen het bureau. Risicomanagement met leiden tot het zo veel mogelijk waarborgen van de continuïteit ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen