Ben geeft medewerkers exclusieve mountainbike cadeau

Datum nieuwsfeit: 10-08-2000

Den Haag, 10 augustus 2000

Ben geeft alle medewerkers een exclusieve Olympische mountainbike cadeau

Op dinsdag 8 augustus 2000 ontving Ben officieel de onlangs verworven UMTS-licentie in ontvangst nemen. Hiermee kan Ben over enkele jaren de zogenaamde derde generatie mobiele telefonie introduceren voor alle Ben-bellers. Om dit te vieren en de medewerkers te bedanken voor hun bijzondere inzet van de afgelopen periode geeft Ben een uniek geschenk voor de bijna 1.000 Ben-medewerkers. Zij krijgen allemaal een exclusieve "Ik Ben mobiel" mountainbike. Dit oer-Hollandse cyaanblauwe vervoermiddel zal tevens tijdens de Olympische Spelen in Sydney door de Nederlandse atleten worden gebruikt om zich te verplaatsen in het Olympische Dorp.

In een mailing, vergezeld van een fietsbel kondigt algemeen directeur Peter de Weerd het cadeau aan. Alle medewerkers in vaste dienst krijgen dit unieke cadeau. Omdat de productie van zo'n grote partij exclusieve fietsen enige tijd zal duurt, is de bel de eerste kennismaking met de bike. Op 27 augustus zal een speciaal team van Ben-medewerkers met een Olympische bike deelnemen aan de Ride for the Roses in het Westland. Deze fietstocht voor het goede doel is een initiatief van Tourwinnaar Lance Armstrong.

Over Ben
Ben Nederland B.V. is een Nederlands bedrijf met als aandeelhouders Belgacom (70,6%) en Tele Danmark (29,4%). Ben heeft momenteel ruim 500.000 bellers en biedt producten en diensten aan voor zowel privé- als zakelijk gebruik. Ben heeft een landelijk dekkend GSM 1800 netwerk. Ben abonnees kunnen bellen in meer dan veertig landen, waaronder de belangrijkste Europese vakantielanden. Ben is Partner in Sport van NOC*NSF en ondersteunt daarmee de Nederlandse Olympische ploeg die in september 2000 zal deelnemen aan de Olympische Spelen in Sydney.

Voor meer informatie:

Patrick de Leede, woordvoerder
Mobiel: 06 2420 1590,
E-mail: (pers@ben.nl).
Persberichten op de site:
www.ben.nl/ik_ben_ben/ben_tekst/index_tekst.html

Een digitale foto van de fiets is op aanvraag verkrijgbaar