Persconferentie over alliantie Toysrus en Amazon.com

Datum nieuwsfeit: 10-08-2000
Zojuist is in New York een strategische alliantie ondertekend tussen Amazon.com en Toysrus.com, een van de top retailer van kinderproducten op internet. Voor Amazon.com betekent dit dat ze een nog bredere selectie producten aan kunnen bieden.

Ze houden vanavond een persconferentie in New York 11:00 -12.00 a.m. EST in het New York Sheraton Hotel en Towers. Jeff Bezos (CEO Amazon.com) en John Eyler (CEO Toys"R" Us) zijn bij de persconferentie aanwezig en de Nederlandse pers kan meeluisteren op het volgende nummer: --1-706-634-5895. Geef de operator je naam, Leader Name (Amanda Lawrence), Host company (Amazon.com).
Bijgaand het persbericht (ook onderaan de mail geplakt) en wat achtergrondinformatie over Amazon.com.

Met vriendelijke groet,

Anouk Harmsen