Paul Renaud verlaat Dutchtone

Datum nieuwsfeit: 11-08-2000

Paul Renaud verlaat Dutchtone

Den Haag, 11 augustus 2000 - Paul Renaud, financieel directeur van Dutchtone, heeft bekendgemaakt dat hij Dutchtone zal verlaten.

Paul Renaud was sinds de start van Dutchtone een van de drijvende krachten achter het bedrijf. Zijn vertrek vindt plaats in een fase waarin Dutchtone zich heeft bewezen als een van de belangrijkste aanbieders in de markt voor mobiele telecommunicatie. Dutchtone heeft inmiddels meer dan zevenhonderdduizend klanten en is er recent in geslaagd een UMTS-licentie te bemachtigen.

De verantwoordelijkheden van Paul Renaud worden overgenomen door Corné Klaassen. Corné Klaassen, sinds september 1998 werkzaam bij Dutchtone, beschikt over aanzienlijke financiële ervaring in de ICT-sector.