INIMAP bv start in Nederland met een vestiging in Zaandam

Datum nieuwsfeit: 11-08-2000

Persbericht

Zaandam, augustus 2000 -- INIMAP bv is in Nederland met een vestiging in Zaandam gestart. Vanuit deze vestiging worden de verkoop en ondersteuning gedaan - tot voor kort was dat vanuit België - voor het toenemend aantal klanten. INIMAP is actief op de markt van de Digitale Kleuren Output; een applicatie- en know-how driven markt.

INIMAP bedient de Digitale Kleuren Output-markt op een drietal manieren: als Dedicated System Integrator, Value Added Distributor en als Support Unit.
· Als Dedicated System Integrator voor de Digitale Kleuren Output-markt levert INIMAP apparatuur, software en supplies en ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen