Smart Business Tour Den Haag 2000

Datum nieuwsfeit: 12-08-2000
AutoRai

Smart Business Tour Den Haag 2000 26-7-00 14:45:00. Zaterdag 12 augustus a.s. zullen maar liefst vijftig voor reclamedoeleinden beletterde smarts een tour maken door een groot gedeelte van Den Haag, Wassenaar, Voorburg en Scheveningen. Deze smart Business Tour Den Haag 2000 is een initiatief van twee Haagse ondernemers die hun smart in de huisstijl van hun bedrijven (Wijnkoperij De Gouden Ton en The Printer) hebben laten beletteren. Het idee werd enthousiast ontvangen door hun smart center in Den Haag en zij heeft alle medewerking verleend om de tour mogelijk te maken.

Zakelijke klanten van het smart center werden ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen