Politiebericht Utrecht: district Rijn & IJssel, 12.30 uur

Korps: Utrecht, plaats: Utrecht 12-08-2000

Politiebericht Utrecht: district Rijn & IJssel, 12.30 uur
Identiteit dode man bekend

MONTFOORT/WOERDEN De identiteit van de op 8 augustus om het leven gekomen man is bekend. Het gaat om een 35-jarige inwoner van Woerden. Naar aanleiding van een bericht in de media waarin de politie een oproep deed, reageerde familie van het slachtoffer en kon de politie definitief de juiste identiteit vaststellen.

De politie deed de oproep in de media na het aantreffen van het stoffelijk overschot in de nacht van dinsdag 8 augustus jl. op het baanvak Gouda-Woerden.

Bedrijfsinbraak

DE MEERN In de nacht van donderdag 10 op vrijdag 11 augustus werd ingebroken bij een bedrijf aan de Dompelaar. Van het bedrijfspand werd een deur geforceerd waarna door onbekenden het pand werd doorzocht. Uit het bedrijf werd een klein geldbedrag en gereedschap voor enkele duizenden guldens weggenomen.

Bestelauto op zijn kant

KAMERIK Op vrijdagmiddag 11 augustus reed een 33-jarige inwoner van Amsterdam met zijn bestelauto over de Ir. Enschedeweg. De man reed in de richting van Geestdorp. Door onbekende oorzaak kwam hij op een gegeven moment met zijn bestelauto in de rechterberm terecht.

De bestuurder raakte hierna de macht over het stuur kwijt. De bestelauto kantelde en kwam op de linkerzijkant tot stilstand aan de linkerzijde van de weg. De bestuurder kwam met de schrik vrij. De bestelauto raakte zwaar beschadigd. Door de brandweer moest het wegdek worden gereinigd.