Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 13-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 13-08-2000 Persbericht district Aa en Dommel

FIETSSTER ZWAAR GEWOND BIJ ONGEVAL, Sint Oedenrode Zaterdagmiddag is een fietsster (leeftijd onbekend) uit Sint Oedenrode ernstig gewond geraakt bij een ongeval. De vrouw reed op haar fiets over het fietspad langs de Boskantseweg in Sint Oedenrode. Ter hoogte van de fruithandel wilde ze de Boskantseweg oversteken. Daarbij zag ze een auto, bestuurd door een 22-jarige man uit Sint Oedenrode, komende uit de richting Sint Oedenrode over het hoofd. De vrouw is met ernstig beenletsel overgebracht naar een ziekenhuis in Eindhoven.

VECHTPARTIJ, Vught Zaterdagavond werd een vechtpartij gemeld op de Eikenlaan in Vught. De vechtpartij bleek te zijn ontstaan doordat een 62-jarige man uit Empel de weg vroeg en daardoor met zijn auto de weg blokkeerde. Hierover ontstond een woordenwisseling tussen de 41-jarige zoon van de man en een 47 jarige man van een andere auto uit Vught. De Vughtenaar sloeg hier op de man enkele keren. Even hierna ging de man uit Vught weg en kwam even later met een 24-jarige andere man terug. Opnieuw ontstond een vechtpartij. Bij het handgemeen liepen totaal 5 personen lichte verwondingen op. Ze zijn hiervoor in een ziekenhuis behandeld. De twee Vughtenaren zijn aangehouden. Na verhoor zijn ze heengezonden.

TE VEEL GEDRONKEN, Vught Zaterdagavond is een 47-jarige man uit Vught bekeurd omdat hij met een auto reed en te veel had gedronken. De man kreeg een boete van fl. 400,- en een rijverbod van 2 uur. de controle vond plaats op de Eikenlaan in Vught.

TE VEEL GEDRONKEN, Sint Michielsgestel Zaterdagavond is een 39-jarige man uit Rotterdam bekeurd omdat hij met een auto reed en te veel gedronken had. Naast de bekeuring kreeg de man een rijverbod van 6 uur en werd zijn rijbewijs ingevorderd. De controle vond plaats op de Bosschebaan in Sint Michielsgestel.

OPENBARE DRONKENSCHAP, Boxtel In de nacht van zaterdag op zondag is een 41-jarige vrouw uit Engeland bekeurd voor openbare dronkenschap. De vrouw werd in de Rechterstraat in Boxtel in zwaar beschonken toestand aangetroffen. Ze wist niet aan te geven wie ze was en waar ze moest zijn. De vrouw is ingesloten. Na verhoor en ontnuchtering is de vrouw heengezonden.

MOTOR GESTOLEN, Haaren Zondag is vanaf het Gaaienpad in Haaren een Aprilia RS 250 motorfiets gestolen. Het kenteken van de motor is MT-19-ZL.