Website voor lease-autorijders: leaserijder.com

Datum nieuwsfeit: 13-08-2000

Gratis accessoires voor lease-autoberijder

De tarieven voor het leasen van een auto zijn de laatste tijd flink gestegen. Hierdoor gaan berijders in steeds minder complete lease-autos rijden om de kosten niet al te hoog te laten oplopen. Om toch nog wat leuke extras aan accessoires op de auto te kunnen zetten zal er met de leverancier van de auto (de merkdealer) onderhandeld moeten worden. Deze heeft helaas ook niet veel speelruimte meer, omdat de leasemaatschappijen de marges al sterk onder druk hebben gezet. De enige kans die je hebt is als je meerdere autos van hetzefde merk bij één en dezelfde dealer besteld.

Om voor deze belangen van de lease-autoberijder op te komen is er nu een onafhankelijke intermediair op het Internet die deze onderhandelingen met de merkdealers uitvoert. Deze bemiddelaar gaat via de website www.leaserijder.com zoveel mogelijk (toekomstige) lease-autoberijders die binnenkort aan een nieuwe lease-auto toe zijn verzamelen. Hiermee wordt er met de wet van de grote getallen meer korting op accessoires bedongen bij merkdealers. Ook zijn er door dit bedrijf al vaste afspraken met een aantal dealers van bepaalde merken gemaakt, zodat op de site gelijk uitgerekend kan worden hoeveel korting op accessoires een toekomstig lease-autoberijder bij dat bepaalde merk en type auto krijgt.

Als tweede dienstverlening aan lease-autoberijders biedt het bedrijf nu ook de mogelijkheid aan om een offerte voor de lease zelf aan te vragen. Hierbij is er ook weer aan de berijders gedacht want voor elk contract dat afgesloten wordt is er een gratis accessoire in de aanbieding welke op elk merk lease-auto gemonteerd kan worden. Voorwaarde hierbij is wel dat de berijder niet gebonden is aan een bepaalde leasemaatschappij via zijn/ haar werkgever.

www.leaserijder.com kan flink hogere kortingen bedingen door voor veel berijders te bemiddelen bij enkele geselecteerde merkdealers. Via Internet wordt uiteraard het gehele land bereikt. Nadeel hiervan is dat je als berijder éénmalig naar de merkdealer die de grootste kortingen geeft moet reizen om de auto op te halen, maar de rest wordt afgehandeld door de leasemaatschappij en door leaserijder.com.

Aangezien de kortingen aardig kunnen oplopen is een bezoek aan de website www.leaserijder.com zeker de moeite waard om te kijken wat het voor jou als berijder op kan leveren.

13-08-2000

Afzender: