Nieuwe gemeentegids Hoogeveen

Datum nieuwsfeit: 14-08-2000

9 augustus 2000

Nieuwe gemeentegids volgende week door de bus

De nieuwe gemeentegids 2000/2001 is klaar. Volgende week krijgt u en elke andere inwoner van de gemeente Hoogeveen de gids thuisbezorgd, tenzij u een NEE/NEE-sticker op de deur of brievenbus heeft. In de jaarlijkse, gratis gids staat een schat aan informatie over wonen, werken en leven in de gemeente Hoogeveen: van de gemeentelijke dienstverlening tot sportverenigingen, van belangenbehartigers tot makelaars, van scholen tot plattegronden van alle tien kernen in de gemeente.

Het verenigingsleven vult een groot aantal pagina's in de gids. U vindt informatie over culturele verenigingen, de stichting Cascade, de Historische Kring, computerclub, modelbouwclubs, muziekverenigingen, zangverenigingen, dierenhoudersverenigingen, huurdersverenigingen, enzovoort. Daarnaast vindt u adressen op het gebied van gezondheidszorg, politieke partijen, onderwijs, ouderen en nog veel meer.

Gemeente Hoogeveen Afdeling Kabinet & Communicatie Postbus 20.000 7900 PA Hoogeveen Raadhuisplein 1 tel. (0528) 291 911 fax (0528) 291 235 internet: www.hoogeveen.nl e-mail: (info@hoogeveen.nl)