Opening nieuwe stadion Roda JC

Datum nieuwsfeit: 15-08-2000

Roda JC

Opening nieuwe stadion
Op dinsdag 15 augustus a.s. vindt de opening van het Parkstad Limburg Stadion plaats.

Op dinsdag 15 augustus vindt de officiële opening van het Parkstad Limburg Stadion plaats. Vanaf 19.00 uur opent Roda J.C. haar deuren terwijl het "echte" programma in het stadion en op het veld vanaf 20.00 uur van start zal gaan. Een spectaculaire opening met o.a. om 20.30 uur de wedstrijd Roda J.C. - Real Zaragoza en een optreden van de Limburgse band Rowwen Hèze.

Verkleedwedstrijd: op deze avond speelt de meest origineel verklede supporter een belangrijke rol bij de officiële opening van het Parkstad Limburg Stadion.

Kaartverkoop voor de opening van het Parkstad Limburg Stadion:
- Vrijdag 28 juli van: 18.00 uur 20.00 uur

- Zaterdag 29 juli van: 11.00 uur 14.00 uur
- Vanaf 31 juli iedere werkdag van: 10.00 uur 16.00 uur
- Zaterdag 5 augustus van: 11.00 uur 14.00 uur
Seizoenkaarthouders die zowel in het seizoen 1999/2000 als voor komend seizoen een seizoenkaart hebben gekocht kunnen, in tegenstelling tot eerdere berichten, gratis de opening bijwonen.

De prijs van de kaarten bedraagt f. 20 voor de nieuwe seizoenkaarthouders en f. 35 voor niet seizoenkaarthouders.

Vanzelfsprekend blijven de kaarten voor participatiehouders gereserveerd tot enkele dagen voor de opening. Seizoenkaarthouders hebben recht op hun eigen plaats tot en met 4 augustus. Vanaf 7 augustus start de losse verkoop.

LET OP: de kaartverkoop vindt plaats in het oude stadion (Kaalheide).

M.b.t. de opening volgt op korte termijn informatie omtrent aanrijroutes en parkeergelegenheden in de directe omgeving van het stadion.
20-7-2000 15:04