Ondernemersgroep start nieuwe domeinregistratie

Datum nieuwsfeit: 15-08-2000
Vindplaats 2

Ondernemersgroep start nieuwe domeinregistratie
GOES - Was u er simpelweg te laat bij of was een domeinkaper u voor? Dan is deze unieke dienst, die vanaf woensdag 16 augustus 00.01 uur beschikbaar is, uw uitkomst! Want op register.nl.vg kunt u nu als particulier en als bedrijf uw domein registreren.

Uniek is dat er geen uittreksel van Kamer van Koophandel nodig is om uw domein te registreren. Iedereen heeft dezelfde kans om zijn favoriete domein(en) te krijgen. Want ook op internet geldt de regel; wie het eerst komt wie het eerst maalt. U kunt zelf kiezen wat u registreert. Is uw domein nog vrij? Dan kunt u hem voor een klein bedrag laten reserveren.

Tot de mogelijkheden behoort een 'redirect service'. Dat houdt in dat u uw domeinnaam kan laten doorverwijzen naar uw bestaande homepage of zelfs naar een i.p. nummer. U kunt nu uw site onderbrengen bij register.nl.vg. U heeft geen andere instanties meer nodig om uw eigen website op internet te publiceren. Vooral voor particulieren is dit een goede oplossing.

Voor meer informatie kunt u terecht op www.register.nl.vg Register.nl.vg
Nieuwstraat 38

4461 CH
Goes
(register@zeelandnet.nl)
tel: 0113-218808
fax: 01113-218929

Wie zitten erachter?
De ondernemersgroep bestaat uit 4 bedrijven:

1. ArcanA Web uit Kapelle. ( www.arcana-web.nl ) Jonge start-up dat zich richt op het ontwerpen en beheren van internetsites, waaronder het onder jongeren zeer bekende Kletscafe.nl Vertegenwoordigd in de ondernemersgroep door Rorik van Welij, Joost Melio en Luc.

2. Atlantiz Webdevelopment vof uit Middelburg. ( www.webdevelopment.nl )
Bedrijf dat zich richt op het ontwerpen, hosten en beheren van voornamelijk sites met een hoge amusementswaarde.
Vertegenwoordigd in de ondernemersgroep door Ivo Marijnissen en Edwin Kersten.

3. Cyberbunker uit Goes. ( www.nuclearbunker.com ) Bedrijf gericht op het hosten van internetsites op een unieke en atoombomveilige locatie.
Vertegenwoordigd in de ondernemersgroep door Xennt en Jos Johnson.

4. Uitsite Zeeland Internetbeheer uit Goes. ( www.uitsite.nl/design )
Bedrijf gericht op het ontwerpen en beheren van internetsites, waaronder het succesvolle Uitsite.nl concept.
Vertegenwoordigd in de ondernemersgroep door Remi van Oosten