Microsoft lanceert bètaversie van BizTalk Server

Datum nieuwsfeit: 15-08-2000

Microsoft lanceert bètaversie van BizTalk Server

Opmerkelijk nieuw product vormt basis voor nieuwe generatie Internet-gebaseerde zakelijke oplossingen

Schiphol-Rijk, 15 augustus 2000 - Microsoft maakt bekend dat de bètaversie van Microsoft BizTalk Server 2000 beschikbaar is. Deze bètaversie van BizTalk Server 2000, waarvoor zowel klanten als partners grote belangstelling hebben, combineert Enterprise Application Integration (EAI), Business-to-Business Integration en de lang verwachte BizTalk Orchestration-technologie in één product. Hiermee kunnen ontwikkelaars, IT-professionals en bedrijfsanalisten gemakkelijk dynamische bedrijfsprocessen bouwen die applicaties, platforms en organisaties via het Internet met elkaar verbinden.

"De technologische uitdaging voor de komende vijf jaar wordt het ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen