Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch

Datum nieuwsfeit: 15-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Den Bosch 15-08-2000 Persbericht district Den Bosch

GEWOND BIJ AANRIJDING, S-HERTOGENBOSCH Bij een aanrijding op de Deutersestraat zijn maandagmiddag rond 15.00 uur twee personen gewond geraakt. Het ongeval vond plaats toen een tegemoetkomende auto, bestuurd door een 63-jarige inwoner van Haaren door onverklaarbare wijze op de verkeerde weghelft terecht kwam en tegen de auto van het tweetal botste. Deze kwamen met hun voertuig op zn kop in de sloot terecht. De 23-jarige bestuurder uit Waalwijk en diens 19-jarige passagiere uit Vlijmen zijn voor behandeling overgebracht naar het Carolusziekenhuis in s-Hertogen-bosch.

BEDRIJFSINBRAAK, KLUISSTRAAT Afgelopen nacht is ingebroken bij een bedrijf aan de Biestkampweg. Door een deur te vernielen werd de toegang tot het pand verkregen. Er worden een honderdtal sleutelhangers vermist die per stuk enkele tientjes waard zijn.

MAN VERNIELT WINKELRUIT, S-HERTOGENBOSCH De politie heeft dinsdagochtend omstreeks 08.00 uur op de Markt een 19-jarige man zonder vaste woon- of verblijfplaats aangehouden. Hij wordt ervan verdacht kort daarvoor in de Hinthamerstraat een grote winkelruit te hebben vernield. Bij onderzoek bleek ook bij een andere winkel nog een ruit stuk te zijn. De politie onderzoekt of de man hier ook debet aan is.

COMPUTERS ONTVREEMD, DRUNEN In de nacht van maandag op dinsdag is ingebroken in een kantoorpand aan de Grotestraat. De dader(s) verschafte(n) zich de toegang door een raam te forceren. Uit het pand zijn een viertal computers ontvreemd. De waarde van het ontvreemde is niet bekend.

BEELSCHERM ONTVREEMD, S-HERTOGENBOSCH Bij een inbraak bij een bedrijf aan de Graaf van Solmsweg is een beeldscherm van een computer gestolen. Het scherm is enkele honderden guldens waard. Om binnen te komen werd een ruit vernield.

GELD ONTVREEMD, S-HERTOGENBOSCH Bij een inbraak in een ruimte van het Sociaal Cultureel Centrum aan de Troelstradreef is een geldbedrag van enkele honderden guldens buitgemaakt. De dader(s) kwam(en) binnen door een deur te forceren.

GEWOND BIJ AANRIJDING, S-HERTOGENBOSCH Dinsdagmorgen is een 17-jarige bromfietster gewond geraakt bij een verkeersongeval op de kruising van de Klokkenlaan met het Rompert Park. Zij kreeg geen voorrang van de bestuurder van een afslaande auto. Het slachtoffer is voor behandeling van haar verwondingen naar het Carolusziekenhuis geweest.

MAN BEDREIGT BANKPERSONEEL, S-HERTOGENBOSCH De politie heeft dinsdagmiddag om 13.15 uur een 22-jarige inwoner van s-Hertogenbosch aangehouden. De man maakte stennis in een bankgebouw en nam een dreigende houding aan ten overstaan van het aanwezige personeel dat hem wilde helpen. Hij is voor verhoor ingesloten.