ISHARE breidt personeelsbestand uit met 50 procent

Datum nieuwsfeit: 15-08-2000

iSHARE breidt personeelsbestand uit met 50 procent

Amsterdam, 15 augustus 2000 - Met ingang van 1 juli jl. heeft iSHARE BV, een van de dochters van Management Share NV, de medewerkers in dienst genomen van The Internet Factory, een bedrijf dat zich net als iSHARE bezig houdt met de bouw en het onderhoud van websites. Door deze uitbreiding met ervaren werknemers kan iSHARE concreet en versneld invulling geven aan haar streven uit te groeien tot 'one-stop-internet-shop'.

iSHARE is een jonge onderneming die zich bezig houdt met het bouwen en onderhouden van 'state-of-the-art' websites voor ondernemingen in de Benelux. Tot haar kernactiviteiten behoren daarnaast hosting en webconsultancy, met als uitgangspunten flexibiliteit en rendement. Het bedrijf speelt in op de sterk groeiende behoefte bij bedrijven en instellingen om alle Internet-gerelateerde zaken uit te besteden aan professionele dienstverleners. iSHARE verwacht dat deze markt de komende jaren sterk zal groeien, doordat organisaties in een versneld tempo e-commerce tot een integraal onderdeel van hun bedrijfsproces zullen maken.

Het bedrijf hanteert innovatieve webtechnieken en beschikt onder meer over ervaring op het gebied van volledige integratie tussen Lotus Notes en websites, de volledige integratie van een groot scala aan databases binnen webomgevingen, het ontwikkelen van portals voor SMS- en WAP-toepassingen, alsmede het ontwikkelen van e-commerce-applicaties.

Op dit moment is de onderneming ondergebracht in twee panden in Almere-Stad. Door de sterke groei zal iSHARE begin december van dit jaar haar intrek nemen in een nieuw onderkomen in Almere-Muziekwijk.

Na de recente uitbreiding blijft iSHARE actief op zoek naar nieuwe, enthousiaste collega's die willen meewerken aan de verdere groei van een bruisend bedrijf.

Overige informatie bij:
R. Kowsoleea