Buhrmann breidt distributie verpakkingsmaterialen uit

Datum nieuwsfeit: 16-08-2000
BUHRMANN BREIDT DISTRIBUTIE VERPAKKINGSMATERIALEN UIT

Buhrmann's dochteronderneming Bührmann-Ubbens in Zutphen, heeft in principe overeenstemming bereikt over de overname van de activiteiten van de groothandels in verpakkingsmaterialen Ropapin Interpapier, gevestigd in Oud-Beijerland en Ropapin België, gevestigd in Antwerpen.

Ropapin distribueert een breed assortiment verpakkingsmaterialen waaronder beschermende enveloppen, luchtkussenfolies en door het bedrijf bedrukte tapes aan zakelijke afnemers. Daarnaast distribueert Ropapin verwerkingsmachines voor dit soort verpakkingsproducten. Het bedrijf heeft ruim 50 medewerkers en een omzet van 10 miljoen euro.

De overname past goed in de strategie van Buhrmann die erop is gericht de distributie van verpakkingsmaterialen verder uit te bouwen. ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen