Nederlands bedrijf NewTel Group opent vestiging in Boedapest

Datum nieuwsfeit: 16-08-2000

Nederlands bedrijf NewTel Group opent vestiging in Boedapest

Vianen, 16 augustus 2000 - De snelgroeiende Nederlandse onderneming NewTel Group (NewTel), dat bedrijven helpt bij het opbouwen, onderhouden en maximaliseren van klantrelaties en het implementeren van computer- en telefonieoplossingen, heeft een vestiging geopend in Boedapest in Hongarije. Naar verwachting zullen aan het eind van 2000 ruim 20 medewerkers actief zijn bij deze eerste buitenlandse vestiging van NewTel.

Volgens algemeen directeur Serge Poppes kenmerkt Hongarije zich door een enorme zakelijke bedrijvigheid. 'Tal van internationale en nationale bedrijven oriënteren zich in het land, waar het investeringsklimaat buitengewoon goed is en van waaruit de Centraal-Europese markten en het Midden-Oosten optimaal te ontsluiten zijn.'

De Hongaarse vestiging van NewTelzal zich de komende tijd vooral richten op het leveren van CRM-oplossingen. NewTel heeft in Nederland al zes jaar ervaring met het implementeren van deze toepassingen. NewTel werkt samen met gerenommeerde partners als Avaya Communication (voorheen Lucent Technologies Enterprise Network Group), Quintus en NICE.

Over de NewTel Group
De NewTel Group, voortgekomen uit de fusie met de Primedia Group, is actief op de Europese markt op het gebied van CRM en richt zich hierbij op het definiëren van CRM strategie, implementatie en integratie van CRM-oplossingen en instandhouding van deze oplossingen. De NewTel Group heeft hiertoe de PIM®-methodiek ontwikkeld. Zij maakt hierbij gebruik van producten en software van Avaya Communication, Quintus en NICE. De NewTel Group verleent haar diensten en producten aan bedrijven en organisaties die CRM zien als een integraal onderdeel van hun bedrijfsvoering.
In totaal biedt de NewTel Group werkgelegenheid aan 80 mensen. Het hoofdkantoor is gevestigd in Vianen. Daarnaast heeft de NewTel Group recentelijk haar eerste internationale kantoor geopend in Boedapest van waaruit de Zuid-Europese regio wordt bediend. Op korte termijn zullen NewTel Group-vestigingen worden geopend in Engeland, Duitsland en België. Meer informatie over de NewTel Group is beschikbaar op de website: www.newtelgroup.com

NewTel Group
José Baas