Silverstream Software integreert RosettaNet voor Xcommerce

Datum nieuwsfeit: 16-08-2000

SILVERSTREAM SOFTWARE INTEGREERT ROSETTANET VOOR xCOMMERCE

Toetreding tot RosettaNet Consortium versnelt supply chain initiatieven op basis van schaalbare, fouttolerante B2B integratietoepassingen

BILLERICA, USA / HOOFDDORP, 16 augustus 2000 SilverStream Software, Inc. (NASDAQ: SSSW), the eBusiness Platform Company, kondigt de toetreding tot het RosettaNet Consortium aan. SilverStream zal het RosettaNet framework ondersteunen in xCommerce, de reeks B2B-integratieproducten van SilverStream. De visuele integratiegereedschappen van xCommerce geven bedrijfsontwikkelaars en -analisten de mogelijkheid om snel krachtige B2B-toepassingen te definiëren, te ontwikkelen en in te zetten met behulp van XML.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen