Samenwerking Veilinghal.nl met Tripledeal voor transacties

Datum nieuwsfeit: 16-08-2000

PERSBERICHT

Veilinghal.nl biedt veilige afhandeling van on line transacties door samenwerking met Tripledeal.com

Bedrijven en consumenten kunnen veilig handelen op Veilinghal.nl, de veilingsite van De Telegraaf. Koper en verkoper kunnen hun on line transactie nu eenvoudig en veilig afhandelen door directe integratie met de diensten van Tripledeal.com. Hiertoe hebben Veilinghal.nl en Tripledeal.com een samenwerkingsovereenkomst getekend.

Als bij een veiling op internet een overeenkomst tot stand komt, ontstaat er vaak rond de transactie nog onzekerheid. De koper is onzeker of de goederen worden geleverd en de verkoper is onzeker of hij de betaling zal ontvangen. Veilinghal.nl heeft dit opgelost door een samenwerking aan te gaan met
Tripl-deal.com. Dit bedrijf biedt een oplossing door op te treden als derde partij bij een on line transactie. Zodra een overeenkomst gesloten is, betaalt de hoogste bieder het aankoopbedrag aan Tripledeal.com. Vervolgens verstuurt de verkoper de goederen aan de koper. Nadat de koper de goederen heeft ontvangen en geïnspecteerd heeft, betaalt Tripledeal.com de verkoper.

Over Veilinghal.nl
Sinds november 1999 is Veilinghal.nl de veilingsite van De Telegraaf en derhalve onderdeel van het netwerk van TelegraafNet. Veilinghal.nl biedt zowel particulieren als commerciële aanbieders de mogelijkheid om veilig en moeiteloos artikelen en diensten op internet ter veiling aan te bieden.

Over Tripledeal.com
Tripledeal.com (www.tripledeal.com) is 1 maart 2000 gestart als eerste Europese onafhankelijke tussenper-soon voor particulieren en bedrijven die online goederen kopen en verkopen. Tripledeal.com zal de komende maanden uitbreiden naar andere Europese landen. Bovendien werkt Tripledeal.com samen met ShipitSmarter.com om consumenten zo de meeste voordelige transportmogelijkheden voor hun verkochte goederen te bieden.

Amsterdam, 16 augustus 2000.

Tripledeal.com
Patricia van den Broek