Prijsvergelijker Jaysar lanceert gamesite

Contactpersoon: Jeroen Remijnse

Prijsvergelijker Jaysar lanceert aparte gamesite

Datum: Utrecht, 17 augustus 2000

Jaysar zal medio september de afdeling games onder de naam Gamevillage.nl apart in de markt zetten. Op dit moment maakt deze afdeling nog deel uit van van de huidige site van Jaysar (www.jaysar.nl). De nieuwe site zal zich qua content en lay-out specifiek op het jongere Internet publiek gaan richten. Naast het vergelijken van prijzen en het doen van aankopen zal de bezoeker ook aan games gerelateerde content kunnen vinden, waarvoor Jaysar partners zal aantrekken.

Achtergrond
Jaysar is in januari 2000 gestart als prijs- en shopvergelijker op het gebied van boeken, CD's, video, games en software. In februari heeft Jaysar haar WAP site gelanceerd (wap.jaysar.nl/). Op de Internetsite (www.jaysar.nl/) kunnen bezoekers op trefwoord uitgebreid zoeken naar items bij de grotere Belgische, Nederlandse en internationale online shops. Elke week wordt een nieuwsbrief verstuurd met een selectie van de laatste acties en kortingen van de aangesloten shops. Voor particulieren is het mogelijk via de Jaysar site zelf te handelen in tweedehands artikelen. Door het aanbieden van deze extra services onderscheidt Jaysar zich van andere prijs- en shopvergelijkers.

Jaysar

Stationsstraat 120