Overzicht aangevraagde en verstrekte vergunningen Hoogeveen

Datum nieuwsfeit: 17-08-2000

De gemeente Hoogeveen heeft een kapvergunning verstrekt aan * Stichting Thuiszorg Icare te Zwolle, Dr. G.H. Amshofweg 1, voor 5 eiken en 1 lijsterbes. Belanghebbenden kunnen binnen 6 weken na verschijnen van dit "Torentje" bezwaar hiertegen bij het college van burgemeester en wethouders, indienen.

Bouwaanvragen en -meldingen

Burgemeester en wethouders van Hoogeveen maken bekend dat in de periode van 7 tot en met 11 augustus 2000 de volgende bouwaanvragen en bouwmeldingen zijn ontvangen:

Bouwaanvragen: * D.J. van Goor, bouwen erker, Doorsnijding 17 * B. Martens, bouwen garage, Kochstraat 18 * H. van der Heide, bouwen garage, Toldijk 4 * H.G. Kreeft, bouwen schuur, Willem de Zwijgerstraat 7 * D. Annen, bouwen woning met garage, Bittervoorn 13 * A.R. Waterink, bouwen dakkapel, Rozenstraat 32 * J.C. Slaa, bouwen woning met garage, Blankvoorn 33 * Bouwfonds Woningbouw B.V., uitbreiden woningen, Ruisvoorn 2 t/m 56 * J. Gritter, bouwen bedrijfswoning, Meerboomweg 15a

Bouwmeldingen: * J.G. Okken, bouwen tuinhuisje, 31e Wijk-Zuid 39 * H. Bisschop, bouwen bijkeuken en carport, De Wanne 20 * J.C. Maas, bouwen blokhut, Jan Bruins Slotstraat 13

Verleende bouw- en sloopvergunningen

Burgemeester en wethouders van Hoogeveen maken bekend dat in de periode van 7 tot en met 11 augustus 2000 de volgende vergunningen zijn verleend:

Bouwvergunningen: * J. Gosink, plaatsen antennemast, Kerkenkavel 41 * R. Kikkert, uitbreiden woning, Bosbesstraat 11 * E.S. Mardjoedi, wijzigen voorgevel, Mantinghstraat 20

Sloopvergunningen: * A. Snippe, slopen van asbest van het dak van een woning, Barsweg 105

Binnen zes weken na dagtekening van de brief behorende bij de vergunning kunt u een gemotiveerd bezwaarschrift indienen bij het college van burgemeester en wethouders.