Viatel gaat verbindingen leveren via IEC's van Interxion

Datum nieuwsfeit: 17-08-2000

VIATEL TREKT IN BIJ VIJF INTERNET EXCHANGE CENTERS® VAN INTERXION IN EUROPA

Amsterdam, 17 augustus 2000 - InterXion heeft vandaag aangekondigd dat Viatel pan-Europese en transatlantische verbindingen zal gaan leveren via vijf Internet exchange centers ® (IECs) van InterXion. InterXion levert co-locatie ruimte aan Viatel in de vestigingen in Parijs, Londen, Düsseldorf, Frankfurt en Amsterdam. Dit stelt de klanten van Viatel in staat rechtstreeks verbindingen te leggen met het geavanceerde glasvezelnetwerk van Viatel. Viatel is een van de leidende aanbieders van geïntegreerde telecommunicatiediensten en de pionier van Europa's meest geavanceerde glasvezelnetwerk.

InterXion bouwt en beheert in ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen