Bull en iD2 succesvol in authenticatie via Smartcards

Datum nieuwsfeit: 17-08-2000

Bull en iD2 bieden een nieuwe oplossing aan voor authenticatie via Smartcards

Amsterdam, augustus 2000 - iD2 Technologies, één van de belangrijkste ontwikkelaars van PKI-oplossingen (Public Key Infrastructure) voor de identificatie van gebruikers op het Internet, heeft de ondersteuning aangekondigd van de nieuwe TBC 80 smart card van Bull via zijn iD2 Certificate Manager oplossing. Deze aankondiging volgt op de recente ondertekening van een overeenkomst tussen deze twee bedrijven om "turn-key" veiligheidsoplossingen aan te bieden aan organisaties die in hun bedrijf gebruik willen gaan maken van systemen voor "strong user" authenticatie.
In combinatie met ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen