Politieberichten Brabant-Noord: Boxtel

Datum nieuwsfeit: 17-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Boxtel 17-08-2000 Persbericht district Aa en Dommel

SCHOORSTEENBRANDJE, Boxtel Woensdagavond heeft er een brandje gewoed in een schoorsteen bij een bedrijf aan de Bosscheweg in Boxtel. Door de brandweer kon het brandje snel geblust worden. De brand was ontstaan in het rookkanaal van een open haard.

AUTORADIO GESTOLEN, Boxtel In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Elzengaard in Boxtel. Van de auto werd een ruit ingeslagen. De autoradio werd gestolen.

AUTO IN BRAND, Schijndel Donderdagmorgen is brand ontstaan in een auto die over de Wijbosscheweg in Schijndel reed. De bestuurder, een 50-jarige man uit Schijndel, wist de auto aan de kant te zetten en uit te stappen. Omstanders hebben geprobeerd in afwachting van de komst van de brandweer het vuur te blussen. De brandweer heeft uiteindelijk de brand geblust. De auto ging helemaal verloren.

Donderdagmorgen overkwam een 64-jarige man uit Schijndel hetzelfde. Op de Structuurweg in Schijndel was de brand ontstaan. De man wist nog op tijd uit zijn auto te komen. Door de brandweer is de brand geblust. De auto ging geheel verloren.

INBRAAK AUTO, Sint Michielsgestel In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een auto die geparkeerd stond aan de Populierstraat in Sint Michielsgestel. Een portier van de auto werd opengebroken. De geluidsboxen werden uit de auto gestolen.

INBRAAK AUTO, Vught In de nacht van woensdag op donderdag is ingebroken in een auto die aan de Emmasingel in Vught geparkeerd stond. Een portier werd opengebroken. De autoradio, een GSM telefoon, enkele CDs en toiletspullen werden gestolen.