Libertel iZi introduceert DirectOpwaarderen via Creditcard

Datum nieuwsfeit: 18-08-2000
Libertel

Libertel iZi introduceert DirectOpwaarderen via Creditcard

VROM eerste dienstafnemer voor Libertel: overeenkomst in kader OverheidsTelefonie 2000

8/18/00 Libertel iZi introduceert Direct Opwaarderen via Creditcard

Maastricht, 18 augustus 2000 Met ingang van 20 augustus biedt Libertel haar iZi-klanten de mogelijkheid tot het direct opwaarderen van hun beltegoed via creditcard met de nieuwe dienst DirectOpwaarderen via Creditcard. Libertel iZi-klanten met een VISA of Eurocard/Mastercard kunnen hiermee onafhankelijk van plaats en tijd hun beltegoed opwaarderen.

Om gebruik te kunnen maken van de nieuwe dienst moet een registratieformulier ingevuld worden. Dit formulier is kosteloos opvraagbaar bij de Libertel iZi Infolijn (nummer 555) of op de internetsite van Libertel, www.libertel.nl. Nieuw geregistreerde Libertel iZi-klanten ontvangen het formulier bij hun welkomstpakket.

Met een door de Libertel iZi-klanten zelf gekozen pincode kan vervolgens via de Libertel iZi Infolijn opgewaardeerd worden. Het beltegoed wordt dan binnen enkele minuten bijgeschreven. Het beltegoed kan opgehoogd worden met 40, 80 of 120 gulden. Het tegoed wordt op de normale manier door de creditcardmaatschappij met de klant verrekend en verschijnt op de periodieke creditcardafschrijving onder vermelding van Libertel iZi Opwaarderen. Aan het DirectOpwaarderen zijn geen kosten verbonden voor registratie en transactie.

Uiteraard blijven Libertel iZi Pluskaarten met beltegoed ook gewoon verkrijgbaar bij een groot aantal verkooppunten in Nederland.

Libertel N.V.
Libertel N.V., gevestigd in Maastricht, is een van de grootste mobiele telecommunicatie-aanbieders in Nederland. Libertel is voor 70% eigendom van de wereldwijd opererende Vodafone Group Plc. Libertel is sinds 15 juni 1999 genoteerd aan de Officiële Markt van Amsterdam Exchanges. Op 30 juni jl. had Libertel 2,7 miljoen aansluitingen. Libertel klanten kunnen in 100 landen bellen en gebeld worden.