SMS-primeur voor bedrijfsleven in Nederland

Datum nieuwsfeit: 21-08-2000

SMS-primeur in Nederland

Een compleet pakket SMS toepassingen voor het bedrijfsleven. Als eerste SMS outsourcing provider in Nederland introduceert Wireless Services deze nieuwe mogelijkheid. Met dit pakket kan elke onderneming een keur aan SMS-diensten snel en simpel opstarten. Zonder extra apparatuur of software.

SMS staat voor Short Message Service en is wereldwijd aan een enorme opmars bezig. Elke maand worden er meer SMS berichten verstuurd en in de toekomst zal dit communicatiemedium een steeds belangrijkere plaats innemen op het Internet. Wireless Services biedt het bedrijfsleven de kans mee te gaan in deze nieuwe ontwikkeling. Door haar samenwerking met één van de bekendste telecom providers in Europa, kunnen snelle en betrouwbare SMS services worden verleend.

Met behulp van Wireless Services is implementatie van alle denkbare SMS services mogelijk. Bovendien verzorgt Wireless Services de verzending van de berichten zodat de klant zich volledig kan richten op de inhoud. Het versturen van SMS berichten kan op verschillende manieren: vanaf de eigen website of server van de klant, vanaf de website van Wireless Services of zelfs per e-mail. Hierdoor komen alle SMS services binnen handbereik. Enkele voorbeelden zijn: SMS berichten naar een groep, het versturen van WAP instellingen en Business Cards.

Meer informatie biedt de website van Wireless Services: www.wireless-services.nl

En de volgende kanalen:
Wireless Services