Samenwerking Save2smile met Wanadoo en Wegener

Datum nieuwsfeit: 21-08-2000

NEDERLANDS GROOTSTE ONLINE DIRECT-VOORDEEL CONCEPT!

Rotterdam, 21 augustus 2000

Groot bereik voor Save2smile via nieuwe kanalen
Samenwerking Save2smile met Wanadoo en Wegener

Save2smile, inmiddels het grootste online direct-voordeel concept van Nederland, is intensieve samenwerkingsverbanden aangegaan met Wanadoo en Wegener E-media. Hierdoor is het bereik van Save2smile aanzienlijk gegroeid en gaat het voordeelconcept draaien op 23 afzonderlijke websites!

Samenwerking
De samenwerking met Wanadoo.nl en Wegener E-media zorgt voor nieuwe ingangen voor Save2smile op andere sites, waardoor Save2smile een grote hoeveelheid exposure gaat bieden.
De samenwerking met Wanadoo houdt in dat Save2smile haar eigen voordeelcoupons verpakt in de ´look´ en ´feel´ van Wanadoo. Zo ontstaat "Wanadoo coupons" . De coupons zijn in de toekomst eenvoudig bereikbaar via de homepage van Wanadoo.
De samenwerking met Wegener E-media houdt in dat Save2smile voor 21 regionale kranten van Wegener (onder andere Utrechts Nieuwsblad, Brabants Dagblad en De Gelderlander) de landelijke- en internet voordeelcoupons levert en dat Wegener regionale voordeelcoupons gaat leveren. Beide partijen vergroten zo het bereik van de voordeelcoupons enorm.

Wanadoo
Wanadoo, de snel groeiende Internet Service Provider (ISP), is een merk van France Telecom dat de internetdiensten voor consumenten omvat. In Nederland wordt Wanadoo op de markt gebracht door de Dutchtone Groep, bestaande uit Casema, Dutchtone en EuroNet Internet. Met een breed scala aan internetdiensten, waaronder het gratis Wanadoo Free abonnement en verschillende abonnementen voor internet via de kabel, biedt Wanadoo iedere Nederlander op maat gesneden mogelijkheden om toegang te krijgen tot internet. Het webportaal www.wanadoo.nl biedt gebruikers eenvoudige en intuitief te gebruiken middelen om te communiceren. Internationaal telt Wanadoo ruim 2 miljoen abonnees.

Wegener E-media
Wegener E-media (WEM) is een onderdeel van Wegener NV. Wegener NV is een beursgenoteerde onderneming in de informatie- en direct marketingindustrie. Wegener is de grootste uitgever van regionale dagbladen en huis-aan-huiskranten in Nederland en is daarnaast marktleider in Nederland en belangrijke speler in West-Europa op het gebied van direct marketing. Daarenboven ontwikkelt en exploiteert Wegener tal van internetproducten en diensten en exploiteert zij gemeentelijke informatiediensten, cartografische producten, geeft special interesttijdschriften uit, levert grafische producten en diensten en is actief op het terrein van commerciële radio en televisie.
WeM is een nieuw organisatie-onderdeel binnen het Wegener concern, waarin bestaande activiteiten ten aanzien van elektronische media worden gebundeld respectievelijk waarbinnen nieuwe activiteiten op dit gebied worden gegenereerd en uitgebouwd. Voorbeelden hiervan zijn onder andere Track.nl, Jobtrack en alle Online kranten.

Save2smile
Save2smile is dé website waarop de consument gratis voordeelcoupons kan verkrijgen. Enerzijds kunnen de coupons direct online verzilverd worden bij bekende internetwinkels. Save2smile is uniek in Nederland met deze zogenaamde E-coupons. Anderzijds is er een breed scala aan coupons die de bezoeker kan uitprinten en inleveren in de winkelstraat. Save2smile staat synoniem voor smart en fun shopping voor de prijsbewuste koper. www.save2smile.nl is dé website waar winkelend Nederland naartoe gaat, voordat men gaat shoppen, om zo direct te besparen op aankopen. Iedereen kan zich gratis inschrijven op de website om zo mee te genieten van de kortingen en aanbiedingen. Met de coupons kan de consument voordeel halen op muziek, kleding, reizen, computers en nog veel meer. De website moet uitgroeien tot de grootste voordeelsite van Europa.

"Save2smile, voordeel halen is zo gemakkelijk"

Noot voor redactie (

Noot voor redacties