Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 22-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 22-08-2000 Persbericht district Land van Cuijk

VERKEERSONGEVAL MET LETSEL

Bij een verkeersongeval op de A73 onder Groeningen zijn maandagavond rond 19.15 uur twee personen gewond geraakt. Een 28 jarige automobilist uit Nunspeet raakte van de weg, schoof door de berm en kwam met zijn auto op de kop in een sloot tot stilstand. Hij liep hoofdletsel op. Een 16 jarige inzittende uit Nunspeet liep een onderbeenfractuur op. Beiden zijn overgebracht naar het ziekenhuis. Het is nog volstrekt onduidelijk waarom de automobilist van de weg is geraakt. Door een hersenschudding kan de man zich niets meer herinneren. De politie sluit niet uit dat er een ander voertuig bij het ongeval betrokken is geweest. Daarom is de politie op zoek naar getuigen. Zij worden verzocht contact op te nemen met de politie Land van Cuijk tel: 0485 355555.

Bij een verkeersongeval op de Beugenseweg in Oeffelt zijn dinsdagmiddag rond 12.10 uur twee personen gewond geraakt. Een 21 jarige automobiliste uit Boxmeer wilde vanaf de Beugenseweg de Stationsweg inrijden. Hierbij zag zij een bromfietser op het fietspad over het hoofd. De bromfietser en zijn passagier, beiden 16 jaar oud en afkomstig uit Cuijk, kwamen door de aanrijding ten val. Zij zijn beiden met beenletsel naar het ziekenhuis in Boxmeer gebracht.

DIEFSTAL GEREEDSCHAP

Bij een bedrijf aan de Oploseweg in Overloon is in de nacht van maandag op dinsdag ingebroken in zes autos. Uit alle autos verdween een nog onbekende hoeveelheid gereedschap, vooral electrisch gereedschap. Het hekwerk rondom het bedrijf bleek vernield te zijn. De schade wordt voorlopig geschat op enkele tienduizenden guldens. Het hekwerk van een naastgelegen bedrijf bleek eveneens vernield te zijn. Of hier iets is weggehaald is nog niet bekend.