Samsung deelt VIP-weekends uit tijdens Lowlands

Datum nieuwsfeit: 22-08-2000
Samsung

Deelname door opgeven mobiele telefoonnummer via Internet

Samsung deelt VIP-weekends per mobiele telefoon uit tijdens Lowlands-festival

Rijswijk, 22 augustus 2000 - Bezoekers van het aanstaande A Camping Flight To Lowlands Paradise-festival die hun mobiele telefoon meenemen en aanhouden, kunnen een waardevol telefoontje ontvangen van Samsung. Ze hoeven daarvoor alleen maar hun mobiele telefoonnummer vooraf op te geven. Wie tijdens het 3-dagen durende muziekfestival door Samsung wordt gebeld en aanneemt, wint een gratis VIP-weekend. Dat begint op vrijdagavond na de hoofdact met een luxe diner, inclusief champagne en kaviaar. Vervolgens mogen de prijswinnaars zelf de rest van het VIP-programma samenstellen. Een bezoek backstage? Relaxen met massage of gratis drinken en eten op het festivalterrein? Van alles kan. Bovendien geeft Samsung deze tien prijswinnaars een digitale camera cadeau om hun VIP-weekend mee vast te leggen.

Wie kans wil maken op het VIP-ontvangst en weekend kan nu al op de website www.lowlands.nl of www.samsung.nl het telefoonnummer van zijn of haar mobiele telefoonnummer opgeven. Dat kan eventueel ook nog via flyers die op het festivalterrein worden uitgedeeld. Vrijdag 25 augustus rond 18.00 uur ontvangen de tien prijswinnaars vanuit de Alpha-tent het verlossende telefoontje en zijn dan de VIP's van Lowlands 2000.

Samsung Electronics
Voor informatie en service over Samsung Electronics Benelux kunnen consumenten gratis bellen: 00800 - 099 77 555. Samsung Electronics is de belangrijkste werkmaatschappij van de Koreaanse Samsung Group - 13e op de ranglijst van grootste ondernemingen ter wereld - en neemt een cruciale plaats in binnen de ambitieuze groeistrategie van Samsung Group.
Samsung Electronics behaalde in 1999 een omzet van US$ 22.8 miljard en is met 54.000 medewerkers wereldwijd actief in 50 landen met ontwikkeling, productie en verkoop van elektronicaproducten. Samsung Electronics bestaat uit drie business units: Digital Media, Semiconductors en Information & Communication. Samsung is wereldwijd de grootste fabrikant van geheugenchips, kleurenbeeldbuizen, monitoren en microgolfovens. De marketingorganisatie van Samsung Electronics Benelux is gevestigd in Rijswijk. Er zijn verkooporganisaties gevestigd in Rijswijk, Rotterdam, Zeist en Antwerpen.