HAAG IN 2000 introductie van de Haagse Hogeschool

Fax: 070- 384 17 63

Betreft: HAAG IN 2000, de centrale introductie van de Haagse Hogeschool

L.S.,

Op dinsdag 22, woensdag 23, donderdag 24 en vrijdag 25 augustus zal Den Haag in het teken staan van studenten. De elfde editie van de HAAG IN vindt dan plaats. HAAG IN is de centrale introductie voor eerstejaars studenten aan de Haagse Hogeschool. Deze vierdaagse introductie wordt volledig door studenten georganiseerd, inclusief slaap- en eetgelegenheid voor ruim 1000 studenten. De aankomende eerstejaars studenten krijgen door middel van een uitgekiende mix van informatie, spellen, kroegen, cultuur en sociëteiten een zo gevarieerd mogelijk beeld van Den Haag Studentenstad.

HAAG IN 2000 is met recht een unieke aangelegenheid. Voor het eerst in de HAAG IN geschiedenis wordt er op de Haagse Hogeschool geslapen. Voorheen werd er altijd een leeg staand pand geregeld waar de deelnemers en medewerkers werden ondergebracht. Dit jaar wordt er in de fietsenkelder en sporthal van de Haagse Hogeschool geslapen.

Ook dit jaar wordt het hele evenement door studenten georganiseerd en geregeld, dit geldt ook voor de catering. Tijdens het evenement zal er in de grootkeuken van de opleiding Facilitaire Dienstverlening op de Haagse Hogeschool door een groep studenten het diner bereid worden.

Om dit evenement mogelijk te maken zijn er zaken gedaan met ongeveer 120 commerciële bedrijven en zijn er bijna 60 sponsoren geworven. Verder dragen de Haagse Hogeschool, de gemeente, de diverse studentenorganisaties, en talloze studenten bij aan de totstandkoming van HAAG IN 2000. Met name de studentenverenigingen leveren dit jaar een grote bijdrage aan het evenement.

De opening zal plaatsvinden op 22 augustus om 12.15 in het Zuiderpark. Indien u belangstelling heeft de opening bij te wonen dan is er de mogelijkheid om onze VIP bar te bezoeken tussen 12.15 tot 13.00 in het Zuiderpark. Wij verzoeken u in dat geval de namen van de personen die de opening bij zullen wonen aan ons door te faxen. Bijgevoegd vindt u de activiteitenplanning voor HAAG IN 2000. U bent altijd welkom om één van deze activiteiten mee te komen maken, wel worden wij dan graag van tevoren daarvan op de hoogte gesteld.

Namens HAAG IN 2000,

Tanja de Boer, Public Relations