Vobis start Smart Service aan huis

Vianen, 22 augustus 2000

Vobis start Smart Service aan huis

Smart Car Service team komt naar de klant toe

Vobis computerspeciaalzaken zetten Smart cars in om de dienstverlening verder te kunnen uitbreiden. Vanaf heden is het mogelijk om ook de klant thuis van dienst te zijn met de bekende Vobis-service. Ervaren servicemonteurs komen met de Smartauto's aan huis om bij de klanten b.v. de aangekochte systemen gebruiksklaar te maken, reparaties uit te voeren of de PC te upgraden.
Vobis heeft onlangs de eerste 5 Smarts aangeschaft. Naar verwachting zullen binnen enkele weken de eerste 25 VOBIS-vestigingen deze bijzondere aan-huis-service aanbieden waarna snel de volgende 25 Vobiszaken zullen volgen. De Smart auto's zijn uitgevoerd in de Vobiskleuren en verder beplakt met allerlei logo's van hard- en softwareleveranciers.

Snelle Technische Service

Alle winkels -inclusief de VOBIS Superstores- beschikken over een eigen technische dienst. Het personeel, dat door de leveranciers zelf worden getraind, is altijd op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Met de Vobis Smart Service is nu snelle technische service mogelijk en kan de computer ter plaatse nagekeken worden.
Klanten kunnen uiteraard altijd gebruik blijven maken van de technische dienst en helpdesk bij elke Vobis-vestiging.

VOBIS

Vobis computerspeciaalzaken verkopen een uitgebreid assortiment aan computers, software en accessoires. Naast haar eigen merk Highscreen computers verkoopt Vobis ook een groot assortiment A-merken computers en randapparatuur.
Vobis heeft momenteel 50 vestigingen in Nederland. Dit aantaal zal naar verwachting nog worden uitgebreid met nieuwe winkels op nieuwe locaties. Het hoofdkantoor in Vianen is verantwoordelijk voor de inkoop, marketing, distributie en de service t.b.v. alle vestigingen.

Noot voor de redactie (

Noot voor redacties