Politiebericht Hollands Midden

Fax 071-545 93 26
Afkomstig van: Sjoerd van Andel
Datum: 23 augustus 2000

Politie treft gestolen auto aan Voorhout
De politie in het Noord Hollandse plaatsje Midwoud trof dinsdag 22 augustus een in Voorhout gestolen auto aan. De auto werd in de nacht van 13 op 14 augustus gestolen bij een garagebedrijf aan de Jacoba van Beierenweg. Naast de Volkswagen golf, werden toen ook vijftien motorbroeken en twintig motorjacks uit het bedrijf weggenomen. Van deze buit ontbreekt nog ieder spoor.

Aanrijding na door rood rijden Katwijk
Een Katwijkse negeerde dinsdagmiddag 22 augustus rond 15.30 uur het rode verkeerslicht voor fietsers, stak de Zeeweg over en werd vervolgens geschept door een taxibusje bestuurd door een 34-jarige man uit Lisse. Zowel de moeder als haar kind dat achter op de fiets zat, kwamen ten val. Met onbekende verwondingen zijn zij overgebracht naar het LUMC. (

Noot voor redacties