Servicesoft biedt bedrijven gratis eService Quickscan

Datum nieuwsfeit: 23-08-2000

Servicesoft
Servicesoft biedt bedrijven gratis eService quickscan
23 - 8 - 2000
Inzichtelijk eService rapport inclusief ROI gegevens

Servicesoft, leverancier van intelligente eService oplossingen, biedt vanaf vandaag een gratis eService quickscan aan ondernemingen die hun klantenservice op een hoger niveau willen tillen. De eService quickscan is ontworpen om ondernemingen te voorzien van een kort advies over de performance van hun bestaande interactie met klanten via het web. Het onderzoek, dat in één dag wordt uitgevoerd, analyseert bestaande werkmethoden, contact soorten, interactiestromen en wensen van klanten. Servicesoft maakt op basis van deze gegevens een compact eService rapport met ROI modellen op basis van actuele bedrijfsgegevens van de klant.

Servicesoft heeft in een recent onderzoek naar online customer service vastgesteld dat het slecht gesteld is met de klantafhandeling via het web. Bedrijven hebben niet duidelijk voor ogen hoeveel en welke wegen klanten afleggen bij communicatie met het bedrijf. Zo is 92% van de online klanten ontevreden over de online service die zij via e-mail krijgen. Van deze klanten geeft
73% de voorkeur aan e-mail boven traditionele methoden van klantafhandeling, mits het aansluit bij hun behoeften.

Alf Saggese, Managing Director Servicesoft EMEA: "Customer service is niet langer een optie maar een noodzaak. Dit inzicht dwingt ondernemingen hun strategie voortdurend aan de wensen van de klant aan te passen, ongeacht welke manier van contact gebruikt is." Ondernemingen kunnen een eService quikscan laten doen wanneer zij in een bepaalde regio meer dan 200 e-mails per dag ontvangen. Meer informatie over de eService quikscan kunt u verkrijgen bij Servicesoft in Antwerpen, telefoon +32 (0)3 491 98 55 of via (sdebuysscher@servicesoft.com).
Over Servicesoft
Servicesoft (www.servicesoft.com) is marktleider in intelligente eService oplossingen. Hun vlaggenschip Servicesoft 2001 biedt onder meer mogelijkheden voor automatische e-mail response, self-help en live interactie met de klant. Servicesoft 2001 maakt gebruik van de kracht van het internet bij customer relationships. Hierdoor stijgt de loyaliteit van de klant, gaan de inkomsten omhoog en dalen de kosten voor customer service. Bovendien zijn de Servicesoft oplossingen eenvoudig te integreren met bestaande call center en e-commerce technologieën zoals automatic call distribution (ACD), customer relationship management (CRM) systemen, databases en e-commerce applicaties.

Servicesoft heeft veel top 100 ondernemingen als klant, waaronder Cisco Systems, Getronics, Philips Mobile Computing, Ricoh Europe, IBM Global Services, Nortel, Motorola en GTE. Dankzij de samenwerking met partners voegt Servicesoft haar internet customer service oplossingen samen met belangrijke call center en CRM systemen. Partners zijn o.a. Vantive, Clarify, Remedy, Siebel, Deloitte & Touche en Ernst & Young. Het wereldwijde hoofdkantoor van Servicesoft bevindt zich in Natick, Massachusetts met daarnaast nog verschillende kantoren in de Verenigde Staten en Europa. In Antwerpen, België is het kantoor van Servicesoft Noord-Europa gevestigd.
Saskia de Buysscher
Servicesoft Europe NV