Feyenoord - Sturm Graz rechtstreeks bij de NOS

d.d. : 22 augustus 2000
Nr. : 270

FEYENOORD STURM GRAZ RECHTSTREEKS BIJ NOS

NOS-Studio Sport doet morgen (woensdag 23 augustus, 19.50-21.55 uur) rechtstreeks verslag van de wedstrijd Feyenoord -Sturm Graz. De wedstrijd begint om 20.00 uur en wordt uitgezonden op Nederland 2. Het is de tweede kwalificatiewedstrijd voor de Champions League. Feyenoord verloor de eerste wedstrijd in Oostenrijk met 2-1. De winnaar over twee wedstrijden plaatst zich voor de Champions League, de verliezer komt uit in het UEFA Cup-toernooi. Het commentaar bij deze wedstrijd wordt verzorgd door Jeroen Gruter, Ronald Spelbos analyseert de wedstrijd.

NOS-TELEVISIE PROGRAMMA-INFORMATIE 23 AUGUSTUS 2000

NEDERLAND 1

SAILJOURNAAL

Aan de vooravond van Sail 2000 zendt NOS-Actueel het eerste Sailjournaal (19.00-19.24 uur) uit.

NEDERLAND 2

RONDE VAN NEDERLAND

In NOS-Studio Sport (17.00-17.25 uur) een samenvatting van de tweede etappe in de Ronde van Nederland, een rit van

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (18.43-18.51 uur) een samenvatting van de Ronde van Nederland.

FEYENOORD-STURM GRAZ

Rechtstreeks verslag van de kwalificatiewedstrijd Feyenoord-Sturm Graz. Feyenoord moet een 2-1 achterstand wegwerken. Commentaar: Jeroen Gruter.

STUDIO NOS

In Studio NOS (22.55-23.40 uur) een terugblik op de wedstrijd Feyenoord-Sturm Graz, een samenvatting van de competitiewedstrijd FC Groningen-NEC en van de tweede etappe in de Ronde van Nederland.

NEDERLAND 3

NOS-SPORTJOURNAAL

In het NOS-Sportjournaal (22.16-22.29 uur) een samenvatting van Feyenoord-Sturm-Graz en van de competitiewedstrijd FC Groningen-NEC.

Voorlichting NOS Radio en Televisie
Fred de Vries