Politiebericht Brabant-Noord: Uden

Politiebericht Brabant-Noord: Uden 24-08-2000
Persbericht district De Leijgraaf

POGING DIEFSTAL WIELEN

In de nacht van woensdag op donderdag is geprobeerd in een bedrijf aan het Heuvelplein in Veghel vier wielen te demonteren van een nieuwe personenauto. Vermoedelijk zijn de da-ders in hun werk gestoord omdat de auto op een krik met losgedraaide wielen werd achter-gelaten. Door het gebruik van de krik ontstond wel schade aan het plaatwerk van de au-to.

AUTO IN DE SLOOT

Vanmorgen raakte een 57-jarige automobilist uit Veghel op de Lippstadtsingel in Uden met zijn auto in de sloot. De manraakte vermoedelijk met de rechterwielen in de berm, waarna hij corrigeerde en op de kop in de sloot tot stilstand kwam. De Veghelaar is met onbekend letsel overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

Op de Brabantstraat in Volkel ontstond vanmorgen een aanrijding tussen een 26-jarige mo-torrijdster uit Uden en een automobiliste van 28 jaar uit Veghel. De aanrijding ontstond toen de automobiliste linksaf wilde slaan en daarbij duidelijk richting had gegeven. De motorrijd-ster was in de veronderstelling dat de auto rechts af sloeg en haalde daarbij links in, met de aanrijding als gevolg. De motorrijdster kon na behandeling in het Veghelse ziekenhuis weer naar huis.