Afscheidsconcert pianist Peter Schaareman in Delft

Datum nieuwsfeit: 25-08-2000
AFSCHEIDSCONCERT PETER SCHAAREMAN

Op vrijdag 25 augustus a.s. om 19.00 uur geeft pianist Peter Schaareman een pianoconcert in het Binnenhof van de Vrije Akademie Delft, Westvest 9 te Delft.

In verband met het bereiken van de pensioengerechtigde leeftijd neemt hij afscheid als docent van de Vrije Akademie Delft. Ter gelegenheid hiervan biedt hij zijn collega's, leerlingen, oud-leerlingen, familie en andere belangstellenden een pianoconcert aan. Hij zal dan de nieuwe vleugel van de Vrije Akademie bespelen.

Het programma "Onbekend = Onbemind?" vermeldt werken van o.a. Franz Schubert, Adolf Jensen, Moritz Moszkowsky, Edward McDowell, Samual Maikapar ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen