Van der Gun benoemd meest markante horecaondernemer Den Haag

Datum nieuwsfeit: 25-08-2000
Koninklijk Horeca Nederland

Persbericht 25 augustus 2000

Evert Jan van der Gun van o.a. Lof der Zotheid benoemd tot "Meest markante horecaondernemer van Den Haag"

Woerden - 25 augustus 2000 - Evert Jan van der Gun directeur/eigenaar van Lof der Zotheid is benoemd tot "De meest markante horecaondernemer van Den Haag". Een van de voornaamste reden waarom de jury Van der Gun heeft benoemd is, dat hij kans ziet oude horecabedrijven nieuw leven in te blazen. Hij doet dit samen met jonge ondernemers, die door de gunstige instapregeling kans krijgen veel ervaring op te doen.

Deze prijs is bestemd voor horecaondernemer met markante en innoverende ideeën over het ondernemerschap in de horeca. Dit jaar worden tien regionale horecaondernemers benoemd. Uit de regionale winnaars wordt een landelijke winnaar gekozen die later dit jaar, tijdens het jaarcongres van Koninklijk Horeca Nederland, de Horeca Nederland Award 2000 krijgt uitgereikt.

Evert Jan van der Gun (37) heeft vanaf november 1994 negen mooie horecabedrijven neergezet. In ieder bedrijf heeft Evert Jan een compagnon, zodat in ieder bedrijf goede en gemotiveerde leiding aanwezig is. De goed gemotiveerde medewerkers zorgen voor een zeer `gastvriendelijke' bediening. Evert Jan is alert op een goede prijs-kwaliteit verhouding binnen zijn bedrijven.

De bedrijven van Evert Jan zijn: De Lof der Zotheid (Den Haag en Voorburg), Hathor, Binnenhof, Keuken van Waarde, Feest van Sinterklaas, Saur, 't Maliehuisje, Brasserie Waterzooi

De Horeca Nederland Award is de enige, sectorbrede prijs binnen de horecabedrijfstak. Van de hotelmanager van het vijfsterrenhotel tot de kleine ondernemer de hoek, het trendy restaurant of het sfeervolle café. Kortom het hele scala van horecabedrijven. Zij kunnen in aanmerking komen voor de titel "De Meest Markante Horecamanager van een bepaalde regio. Het gaat om ondernemers die, naast dat zij hun vak uitstekend verstaan, zich onderscheiden van hun collega-ondernemers. De criteria waaraan zij minimaal moeten voldoen :

een financieel gezond bedrijf;
een goed personeelsbeleid;
samenwerken met andere collega's;
een goede presentatie van hun bedrijf en product.

Voor meer informatie:
Ans Groenewegen hoofd PR Koninklijk Horeca Nederland 0348 489456 Meetje Schutter, 070 3106005 of 06 53916141

www.horeca.org
Koninklijk Horeca Nederland Koninklijk Verbond van Ondernemers in het Horeca- en Aanverwante Bedrijf

Hit Counter