Geen bezwaar bundeling vitamineactiviteiten Takeda en BASF

Datum nieuwsfeit: 25-08-2000
BASF

Geen bezwaar Amerikaanse mededingingsautoriteiten tegen bundeling vitamineactiviteiten Takeda en BASF

De Amerikaanse mededingingsautoriteiten hebben geen bezwaar aangetekend tegen de geplande bundeling van de vitamineactiviteiten tussen BASF Aktiengesellschaft, Ludwigshafen en Takeda Chemical Industries Ltd., Osaka. De Amerikaanse mededingingsautoriteiten hebben geen bezwaar aangetekend tegen de geplande bundeling van de vitamineactiviteiten tussen BASF Aktiengesellschaft, Ludwigshafen en Takeda Chemical Industries Ltd., Osaka. In juli van dit jaar zijn de Raden van Bestuur van beide ondernemingen dit overeengekomen. Voor BASF is dit een belangrijke stap om de positie van het bedrijf als 's werelds tweede grootste producent van vitamines te versterken.

Met ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen