Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk

Datum nieuwsfeit: 25-08-2000

Politiebericht Brabant-Noord: Cuijk 25-08-2000 Persbericht district Land van Cuijk

SNELHEIDSCONTROLE

De politie heeft vandaag op de Hoogeindsestraat in Rijkevoort buiten en binnen de bebouwde kom op snelheid gecontroleerd. In het eerste geval was dat tussen 10.30 en 11.00 uur. Daar reden drie bestuurders te hard. Van 11.00 tot 11.45 uur was de volgende controle met als resultaat 31 snelheidsduivels.

BLOEMEN VOOR AGENTE

Een autobestuurder, waarvan de kentekenplaat op de auto niet in orde was, was gisteren wel erg verheugd over zijn bekeuring. Nadat hem op de provinciale weg in Beers door een agente daarover proces-verbaal was aangezegd, snelde de man weg om even later met een boeket bloemen terug te komen. De automobilist was zo tevreden over de vriendelijke wijze waarop hij te woord was gestaan, dat hij de agente daarvoor bloemen aanbood.