Energis biedt dedicated webhosting op flat fee-basis

Datum nieuwsfeit: 25-08-2000

Energis Managed Hosting Service en Senecas SmartSite vormen totaalpakket voor uitbesteding webhosting

Energis biedt dedicated webhosting op flat fee-basis

25 augustus 2000 Energis NV, telecom- en internetdienstverlener voor zakelijke gebruikers, introduceert dedicated webhosting op flat fee-basis in Nederland. Daarnaast heeft Energis een samenwerkingsovereenkomst gesloten met automatiseerder Seneca. Dankzij deze samenwerking kunnen klanten het technisch beheer én de bouw van websites volledig uitbesteden. Het aanbod omvat Energis Managed Hosting Services, met webhosting op flat fee-basis, en de SmartSite-software van Seneca voor ontwikkeling, publicatie en decentraal beheer van websites via een browser.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen