Open dag bij CASEMA Delft

Casema

Delft, 26 augustus 2000

Open dag bij CASEMA

Casema breidt nog steeds uit. Daarom organiseren wij op 26 augustus een open dag in ons kantoor in Delft. Zie je wat in een baan bij Casema? En ben je geïnteresseerd in een uitdagende functie? Dan ben jij van harte welkom!

Door middel van presentaties van onze afdelingen en producten geven wij je een indruk van Casema. Verder ben je in de gelegenheid om met medewerkers van ons bedrijf te spreken zodat je echt kunt horen hoe het is om bij ons te werken.

Je kunt je partner, kinderen, vrienden en andere geïntereseerden meenemen. Naast inhoudelijke informatie zorgen we ook voor kinderentertainment.

Aansluitend op de open dag vieren de medewerkers van Casema, Dutchtone en EuroNet Internet feest op het gezamenlijke personeelsfeest op het terrein van SAIL 2000 in Amsterdam. Stuur je CV voor 23 augustus naar ons en maak kans mee te kunnen naar ons personeelfeest. Een unieke gelegenheid om de informele sfeer binnen Casema ook goed te proeven!

Tot dan!

Human Resources