Pecoma ICT-groep hoofdsponsor Drakenbootfestival Sail 2000

Datum nieuwsfeit: 27-08-2000

PECOMA

Pecoma ICT-groep hoofdsponsor Drakenbootfestival Sail 2000

Pecoma ICT-groep is zondag 27 augustus a.s. hoofdsponsor van het Drakenbootfestival dat tijdens Sail 2000 aan het Oosterdok te Amsterdam georganiseerd wordt. Tijdens dit watersportspektakel zullen veertig teams, waaronder twee teams van Pecoma, het tegen elkaar opnemen. Het Pecoma Drakenbootfestival begint om 9.30 uur met een traditionele ceremoniële opening. De races starten om 10.00 uur en duren de hele dag. Staatssecretaris mr. M.J. Cohen zal om 16.30 uur de prijzen uitreiken.

Tijdens dit meest kleurrijke en actieve onderdeel van Sail worden wedstrijden gevaren in twee sets van vier originele drakenboten. Dit zijn smalle Chinese boten waarop een staande trommelaar het ritme van de roeiers aangeeft. Tijdens de races zal de wedstrijdbaan van 250 meter viermaal getrotseerd worden. Naast een sportief karakter heeft het programma ook een interessant cultureel element. Rondom de races worden gedurende de dag verschillende Aziatische evenementen gepresenteerd.

Over de Pecoma ICT-groep
De Pecoma ICT-groep is een organisatie met zo'n 500 ICT-professionals en vier vestigingen: Amsterdam, Den Haag, Eindhoven en Groningen. De medewerkers van Pecoma realiseren integrale, technisch hoogwaardige ICT-oplossingen voor Nederlandse top 200-organisaties in de financiële wereld, telecom en handel, industrie en overheid. Speerpunten van Pecoma zijn o.a. managementinformatiesystemen advies en implementatie, E-CRM-oplossingen, E-business advies en implementatie, strategische advisering rondom internettoepassing, Server-based Computing, infrastructuur en beheer, geïntegreerd management van resources en kennis (PSA).

Zie ook: www.pecoma.nl

Voor meer informatie kunt u contact opnemen met: Ron de Bakker
Hoofd Marketing & Communicatie
Pecoma ICT-groep