Vlaamse Liberale Familiedag in Wachtebeke

Datum nieuwsfeit: 27-08-2000

Onderwerp: Vlaamse Liberale Familiedag : nu al succes!

Vlaamse Liberale Familiedag : nu al succes!

Aanstaande zondag 27/8 gaat te Wachtebeke op het domein PUYENBROECK de Vlaamse Liberale Familiedag door onder de naam ENERGIE 2000.

De coördinator en bezieler van deze aktiviteit, Danny Jamart, algemeen directeur van het West-Vlaams Liberaal Ziekenfonds, is zeer tevreden met de respons. Hij heeft de toezegging dat 40 bussen uit heel Vlaanderen naar het evenement komen. Ook zijn reeds meer dat 1.500 maaltijden gereserveerd. In totaal kan nu al gesteld worden dat er rond de 10.000 mensen aanwezig zullen zijn, wat een echt succes mag worden genoemd. Nooit eerder werd zo'n initiatief genomen en het sterkt de organisatoren om daar nog meerdere edities aan te koppelen. Als het weer wat meevalt, en dat ziet er naar uit, kan dat aantal deelnemers nog volgens de verwachtingen oplopen tot 15.000. Er is meer dan iin jaar voorbereidingen aan vooraf gegaan.

Aan ENERGIE 2000 werken alle Vlaamse LIBERALE,
SOCIALE en CULTURELE organisaties mee, in totaal 44 waaronder de Liberale Mutualiteiten, Liberale Vakbond, Willemsfonds, Liberale Vrouwen en Liberale Bonden van Gepensioneerden, Crejaksie, KMO-Center ... Het is werkelijk een unieke samenwerking waar meer dan 250 vrijwilligers zijn bij betrokken om alles in goede banen te leiden.

Het programma is erg gevarieerd voor groot en klein. Radio Family is ook present vanaf 15u met een life-uitzending met optredens van Gene Hagger, Gunter Neefs, Voice Male, BoysBand, Vanessa Chinitor, en nog zovele anderen, in totaal zullen 15 artiesten het podium passeren.

Isabelle A verzorgt om 12u een live-optreden met haar band.

Er zijn nog steeds vrijkaarten te bekomen in de kantoren of secretariaten van de deelnemende organisaties. De dag is volledig gratis en u kan ter plaatse, de dag zelf, nog aankloppen om ENERGIE 2000 mee te maken.

Auteur: Danny Jamart
E-mail: (jamart.d@wlz.be)