Politiebericht Brabant-Noord: Oss

Politiebericht Brabant-Noord: Oss 28-08-2000
Persbericht district Maasland

DODELIJK VERKEERSONGEVAL HEESWIJK

Bij een frontale botsing op 27 augustus 2000 omstreeks 19.00 uur op de Gouverneursweg te Heeswijk is een 18 jarig meisje uit Schijndel dodelijk verongelukt. Een 19 jarige automobilist uit Schijndel kwam met zijn auto op de weghelft voor het tegemoetkomende verkeer en botste hierbij op een tegemoetkomende auto met caravan. De bestuurder is levensgevaarlijk gewond overgebracht naar het ziekenhuis in Den Bosch en het 18 jarig meisje, dat bij hem in de auto zat werd overgebracht naar het Radboudziekenhuis in Nijmegen. Hier is het slachtoffer korte tijd later aan haar verwondingen overleden.

De bestuurder van de tegemoetkomende auto, een 23 jarige man uit Berlicum, alsmede een 24 jarige inzittende raakten bij de aanrijding niet gewond.

AANRIJDING LETSEL NISTELRODE

Een 48 jarige automobilist uit Loosbroek is op 28 augustus 2000 omstreeks 00.50 uur met zijn auto in een flauwe bocht van de Loosbroekseweg te Nistelrode van de weg geraakt en tegen een boom tot stilstand gekomen. Het slachtoffer is overgebracht naar het ziekenhuis in Veghel.

INBRAAK WONING OSS

Uit een garage van een woning aan de Arendsvlucht te Oss is op 27 augustus 2000 elektrisch gereedschap weggenomen en een fiets. Waarde onbekend. De daders vernielden een ruit.