Nieuwe internet onderneming: Woonbeleving.nl

Datum nieuwsfeit: 28-08-2000

NEI KOLPRON GROEP

Nieuwe internet onderneming: Woonbeleving.nl

The SmartAgent Company B.V. en Kolpron Consultants B.V. richten samen een nieuwe onderneming op met de naam Woonbeleving.nl B.V. Deze onderneming gaat een online infomediary exploiteren op het internet voor het domein 'wonen en leven'. De infomediary voorziet bedrijven en instellingen van scherp toegesneden voorkeursprofielen van woonconsumenten. Op basis daarvan kunnen bedrijven komen tot doelgerichtere marketinginspanningen en kunnen instellingen komen tot een effectievere beleidsformulering. Daarnaast maakt de infomediary het mogelijk om de websites van deelnemende organisaties toegankelijker te maken voor webtraffic.

De kennisbasis voor Woonbeleving.nl B.V. bestaat ...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen