Versatel-dochter VuurWerk Internet zet snelle groei voort

Datum nieuwsfeit: 29-08-2000

Versatel dochter VuurWerk Internet B.V. zet snelle groei voort Nederlands grootste webhosting provider verzorgt plaatsing van 25.000 websites voor 19.000 klanten en passeert de grens van 45.000 domeinnaam registraties

Haarlem - 29 augustus 2000 - VuurWerk Internet B.V., leverancier van website hosting diensten in Nederland en België, heeft vandaag bekend gemaakt dat het bedrijf de afgelopen maanden een sterke groei heeft doorgemaakt. VuurWerk verzorgt de plaatsing van 25.000 websites voor ruim 19.000 zakelijke klanten en is de grens van 45.000 geregistreerde domeinnamen inmiddels gepasseerd.

In een recent rapport van IDC (European Web Hosting Services 1999-2004, 16 ...
Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen