FNV-prikacties gehandicaptenzorg in Noord-Nederland

FNV

Prikacties Gehandicaptenzorg in Noord-Nederland
Regio Noord - groningen@fnv.nl

ABVAKABO FNV houdt deze week een aantal prikacties bij instellingen voor gehandicaptenzorg in Noord-Nederland. Op 30 augustus wordt een poortactie gehouden bij de Stichting De Trans te Rolde en op 31 augustus bij Maartenswouden te Drachten. Kaderleden van de bond delen pamfletten uit, verzamelen handtekeningen voor een goede CAO en zullen leden oproepen de ledenraadplegingen medio september te bezoeken. Ook in andere instellingen (o.a. De Leite te Assen, Van Boeijenoord te Assen, NOVO te Groningen, Opmaat te Bedum, Maeykehiem te St-Nicolaasga) verspreiden kaderleden pamfletten en worden handtekeningen verzameld.

...

Bent u abonnee? Klik hier om uw wachtwoord op te geven.
Wilt u nu snel binnen tien minuten abonnee worden? Klik dan hier.

Klik hier om het volledige persbericht te lezen